این تحقیق بااستفاده از مدل سروکوال اصلاح شده وطرح،توزیع وجمع آوری400پرسشنامه وتجزیه وتحلیل اطلاعات مربوط به واحدهای نانوایی سنتی سطح شهر مشهد سعی در شناسایی شکاف های کیفیت خدمات مورد ارائه وارائه آن به ذینفعان واستفاده کنندگان نمود.
دراین تحقیق براساس یافته ها وپس از تجزیه وتحلیل اطلاعات جمع آوری شده مشخص گردید که بیشترین شکاف کیفیت خدمات در بعد تضمین خدمات وجود دارد ونیاز است ارگانهای ذی مدخل برنامه ریزی مناسبی جهت کاهش و حذف این شکاف کیفیتی ارائه نمایند.همچنین درمجموع به این مهم رسیدیم که بین کیفیت خدمات مورد انتظار وکیفیت خدمات مورد ارائه در سطح واحدهای نانوایی سنتی شهر مشهد مقدس یک شکاف کیفیتی وجود دارد.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.