بدین منظور از بین دانشگاههای علمی-کاربردی، آزاد و فردوسی مشهد، دانشگاه فردوسی مشهد بطور خوشهای انتخاب شده و سپس در این دانشگاه نمونهگیری تصادفی ساده انجام شده است که بدین ترتیب، حجم نمونه 380 نفر گردید. همچنین، در این تحقیق از پرسشنامه برای ابزار جمعآوری دادهها، استفاده شده است و پایایی آن، با استفاده از آزمون کرونباخ محاسبه گردید. برای آزمون فرضیات نیز، از آزمون تی- استیودنت و جهت رتبهبندی متغیرها، آزمون فریدمن استفاده شده است. نتایج حاصل از تحلیل فرضیهها حاکی از آن است که، هر شش عامل تعیین شده در آمیخته بازاریابی الکترونیکی، که شامل ارتباطات، گردآوری اطلاعات، محصول، توزیع، قیمت و نام تجاری میباشند، بر تمایل مشتریان به خرید اینترنتی موثراند.
- پایان نامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید آنلاین بلیط الکترونیکی در شرکتهای هواپیمایی
- پایان نامه بررسی نگرش های پولی (پرستیژ اجتماعی، صرفه جویی در زمان و کیفیت) بر رفتار خرید اجباری با توجه به نقش تعدیل کننده جنسیت
- پایان نامه بررسی تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند ( کیفیت برند، تداعی برند، آگاهی از برند، وفاداری به برند) بر ارزش ویژه برند در صنعت محصولات شوینده
- پایان نامه رابطه بین هوش هیجانی و مدیریت ارتباط با مشتری
- پایان نامه شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر اثربخشی تبلیغات بر تمکین مالیاتی مؤدیان حقوقی در مشهد با رویکرد AHP و تحلیل محتوا
- پایان نامه تاثیر تفکر استراتژیک بر عملکرد بازرگانی
- پایان نامه بررسی و مقایسه سطح کیفیت خدمات مورد انتظاروخدمات ارائه شده در واحدهای پخت نان سنتی شهر مشهد براساس مدل سروکوال
- پایان نامه بررسی تأثیر ابزارهای بازاریابی سیاسی بر رفتار رأی دهندگان و اولویتبندی آنها در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران
- پایان نامه بررسی تاثیر برند بانک برقصدرفتاری مشتریان به واسطه رضایت مشتری
- پایان نامه بررسی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی بر پذیرش برند آنلاین
پربیننده ترین مطالب
- پایان نامه بررسی و مقایسه سطح کیفیت خدمات مورد انتظاروخدمات ارائه شده در واحدهای پخت نان سنتی شهر مشهد براساس مدل سروکوال
- پایان نامه بررسی تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند ( کیفیت برند، تداعی برند، آگاهی از برند، وفاداری به برند) بر ارزش ویژه برند در صنعت محصولات شوینده
- پایان نامه تاثیر آمیخته بازاریابی الکترونیکی بر تمایل مشتریان به خرید اینترنتی
- پایان نامه ارائه مدلی برای ارزیابی و انتخاب تامین کنندگان کابل خودنگهدار فشار ضعیف در شرکت توزیع برق با استفاده از رویکرد ترکیبی فرآیند تحلیل سلسله مراتبی و برنامه ریزی آرمانی
- پایان نامه شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر اثربخشی تبلیغات بر تمکین مالیاتی مؤدیان حقوقی در مشهد با رویکرد AHP و تحلیل محتوا
- پایان نامه بررسی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی بر پذیرش برند آنلاین
- پایان نامه بررسی سنجش رضایت کاربران از عملکرد خدمات بانک داری الکترونیک در شهر مشهد
- پایان نامه بررسی تأثیر ابزارهای بازاریابی سیاسی بر رفتار رأی دهندگان و اولویتبندی آنها در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران
- پایان نامه بررسی تاثیر برند بانک برقصدرفتاری مشتریان به واسطه رضایت مشتری
- پایان نامه نقش الگوهای ارتباطی والدین با کودکان بر تبلیغات تلویزیونی
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.