نتایج حاصله حاکی از این امر هستند که والدین ایرانی از حیث ارتباطات مفهومی و اجتماعی بالا و عمدتاً از نوع سازگار هستند. الگوهای ارتباط خانوادگی در بین والدین گروه های جمعیتی مختلف و همچنین از لحاظ روابط دو نفره مختلف متفاوت هستند. والدین کثرت گرا و سازگار نسبت به والدین آسانگیر و محتاط بیشتر با کودکانشان تلویزیون تماشا می کنند. والدین کثرت گرا و سازگار نسبت به والدین آسانگیر و محتاط در مورد تبلیغات تلویزیونی خیلی بیشتر بحث می کنند .
با توجه به نتایج بدست آمده، بازاریابانی که بچه ها را هدف قرار داده اند می بایست پیام خود را با در نظر گرفتن محدودیتها و مقرراتهای حاکم و متناسب با فرهنگ غالب بر جامعه و اصول اخلاقی مبنی بر بی ضرر بودن کالای مورد تبلیغ و شرایط سنی کودکان مستقیماً برای آنها ارائه دهند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.