روش: این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از نظر ماهیت جزو پژوهشهای توصیفی پیمایشی است. اطلاعات مورد نیاز از طریق پرسش نامۀ استاندارد و با درنظرگرفتن روش نمونه گیری تصادفی ساده جمعآوری شده است.
نتیجه : نتایج حاصله نشان می دهد که:
1.تأثیر گذارترین عامل مؤثر بر سبکهای تصمیم گیری مشتریان در چرم مشهد ﺣﺴﺎﺳﯿﺖ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺟﺪﯾﺪ ﺑﻮدن ﻣﺪ روز ﺑﻮدنﮐﺎلامیباشد؛
2. ﺣﺴﺎﺳﯿﺖ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﮐﺎلا در رتبۀ دوم قرار دارد؛
3. وﻓﺎداری به برند در رتبه سوم قرار دارد.
4.بین حساسیت به کیفیت کالا، نام تجاری و وفاداری برند با شخصیت برند در چرم مشهد رابطه مثبت و ومعنی داری وجود دارد.
5.بین ﺣﺴﺎﺳﯿﺖ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺟﺪﯾﺪ ﺑﻮدن و ﻣﺪ روز ﺑﻮدن ﮐﺎلا، لذتگرایی، حساس بودن به قیمت، بی هدف بودن و سردرگمی مشتری با شخصیت برند رابطه منفی و معکوس برقرار است.
6. صمیمیت،هیجان،شایستگی، دل فریبی و خشونت و زمختی همگی در شخصیت برند تأثیر دارند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.