فروشگاه جامع دانلود پایان نامه های دانشگاهی >

فروشگاه جامع دانلود پایان نامه های دانشگاهی

دانلود پایان نامه های دانشگاهی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری

فروشگاه جامع دانلود پایان نامه های دانشگاهی

دانلود پایان نامه های دانشگاهی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری

 

چکیده:

 

در این تحقیق به بررسی رابطه بین ارزش برند و تصویر شرکتهای خدماتی با استفاده از فاکتورهای موثر در ساخت روابط مشتری موفق در بخش خدمات جراحی بیمارستانها پرداخته می شود.

جامعه آماری این تحقیق را کلیه بیماران بستری شده در بخش جراحی بیمارستانهای خصوصی شهر مشهد که شامل سینا،مهر،پاستورو بنت الهدی میشوند ،تشکیل داده است.در این تحقیق از 235 بیمار بستری شده بر اساس واریانس به دست آمده از نمونه گیری دو مرحله ای و ضریب اطمینان 95 درصد ،نمونه گیری به عمل آمد.

تحلیل آماری ای تحقیق با استفاده از نرم افزار کاربردی spss انجام گرفت و منجر به قبول و رد فرضیات تحقیقی گردید که مدل نهایی تحقیق را از آن می توان استنتاج نمود.