فروشگاه جامع دانلود پایان نامه های دانشگاهی >

فروشگاه جامع دانلود پایان نامه های دانشگاهی

دانلود پایان نامه های دانشگاهی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری

فروشگاه جامع دانلود پایان نامه های دانشگاهی

دانلود پایان نامه های دانشگاهی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است


چکیده

با وجود رقابت شدید در عرصه بانکداری و وورد رقبای جدید و متنوعی که خدمات مالی به مشتریان ارائه می دهند. استفاده از استراتژهای آمیزه بازاریابی و به ویژه استراتژهای آمیزه ترفیع می تواند راهکاری مفید برای موفقیت در این رقابت باشد. جامعه آماری این تحقیق کلیه مشتریان شعب مؤسسه مالی و اعتباری صالحین در شهرستان سبزوار می باشد و نمونه گیری به دلیل نامتجانس بودن جامعه  به صورت طبقه بندی تصادفی صورت گرفت به نحوی که جامعه مورد نظر به دو طبقه مشتریان حقیقی و مشتریان حقوقی تقسیم و سپس در هر کدام از این طبقه ها نمونه گیری تصادفی انجام گردید. 

چکیده

بهبود عملکرد بازرگانی، ابزاری بسیار توانمند برای دست‌یابی به اهداف بانکها، بهره‌گیری از فرصت‌های بازار و مواجهه‌ی اثربخش با رقبا است. در مقابل تنگناهای برنامه ریزی استراتژیک، برای محیط کسب و کار امروز «تفکر استراتژیک» پیشنهاد شده است. تفکر استراتژیک رویکردی است که مبتنی بر اصول استراتژی، تفکر واگرا و خلاقانه را برای خلق یک استراتژی ارزش آفرین توصیه می کند.


چکیده:


در دنیای بازاریابی کنونی نقش خانواده­ها به عنوان عنصر اصلی اجتماع همیشه مورد نظر بوده و هست و چگونگی تصمیم­گیری ایشان در فرآیندهای خریدنیز بسیار مورد اهمیت است.



پابان نامه بررسی نگرش های پولی (پرستیژ اجتماعی، صرفه جویی در زمان و کیفیت)

بر رفتار خرید اجباری با توجه به نقش تعدیل کننده جنسیت به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین ارزش برند و تصویر شرکتهای خدماتی با استفاده از  فاکتور های موثردرساخت موفق روابط مشتری دربخش خدمات جراحی  بیمارستانهای خصوصی مشهد به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف