فروشگاه جامع دانلود پایان نامه های دانشگاهی >

فروشگاه جامع دانلود پایان نامه های دانشگاهی

دانلود پایان نامه های دانشگاهی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری

فروشگاه جامع دانلود پایان نامه های دانشگاهی

دانلود پایان نامه های دانشگاهی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری

۱۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

چکیده:

امروزه ارائه خدمات در کشورهای توسعه یافته، بخش مهمی از تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهد، پس ارتقای کیفیت و افزایش عملکرد، از اهداف مهم این بخش است. یکی از فنون نسبتا جدید که نقش موثری را در ارتقای کیفیت خدمات ایفا می نماید، فن کیفیت خدمات (SERVQUAL) است. در این فن،ابتدا شکافهای کیفیتی سازمان تعیین می شود، سپس با سنجش و بررسی آنها، تلاش در جهت کاهش این شکافها صورت می‌پذیرد. فن کیفیت خدمات درواقع ابزاری جهت تعیین میزان شکافهای موجود، بین سطوح موردنظر و سطوح عملکرد واقعی در یک سازمان خدماتی و یا بخش خدماتی یک سازمان تولیدی است. پایه و اساس فن کیفیت خدمات، طرح پرسشنامه و سنجش نگرشهاست. بنابراین هر محققی که گام در این حوزه می گذارد، باید بخوبی با اصول طراحی پرسشنامه آشنا باشد. دستیابی به چنین امری نیازمند ابزاری است که بتواند انتظارات و ادراکات مشتری، کارکنان و مدیران را بدون دخیل کردن هیچگونه قضاوت شخصی اندازه گیری کند که این ابزار همان پرسشنامه است.


چکیده

این پژوهش جهت بررسی تاثیر کیفیت برند، تداعی برند، وفاداری مشتریان و همچنین آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند در میان مصرف کنندگان محصولات شوینده پاکسان ، شکل گرفته است. بدون شک، آگاهی از تاثیر کیفیت برند، تداعی برند، وفاداری مشتریان و همچنین آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند در میان مصرف کنندگان می­تواند نقش با اهمیتی در طراحی مناسب و دقیق برند های محصولات و اتخاذ استراتژی های مناسب در این راستا برای مشتریان و در نتیجه تاثیر و بازدهی بالاتر استراتژی های بازاریابی و فروش داشته باشد. برای دستیابی به این هدف، در فصل دوم، مروری بر تحقیقات انجام گرفته در طول سال های 1996 تا 2013 در قالب ادبیات موضوع ارائه گردیده است. سپس فرضیات تحقیق که شامل فرضیات اصلی و فرضیات فرعی است در فصل چهارم بیان شد.

چکیده:

 

امروزه تجارت الکترونیک یکی از مسائل مطرح در کسب و کار است. تجارت الکترونیک موجب ارتقای ارتباطات در سطوح ملی و بین المللی، تغییر روش کسب و کار و تبدیل بازارهای سنتی به شکل­های جدیدتر آن می­شود. یکی از شیوه­های جدید خرید که مزایای گسترده­ای نیز دارد خرید اینترنتی است. از آنجا که آمیخته بازاریابی بر تمایل مشتریان به خرید موثر می­باشد، لذا هدف از انجام این پژوهش، بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی الکترونیکی بر تمایل مشتریان به خرید اینترنتی می­باشد. روش پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی- پیمایشی و از شاخه میدانی می­باشد. جامعه پژوهش حاضر، خریداران اینترنتی در دانشگاه­های شهر مشهد می­باشند که حداقل یک بار خرید اینترنتی انجام داده­ اند. 

چکیده:

محدودیت منابع و لزوم استفاده بهینه از امکانات مالی در دنیای رقابتی کنونی باعث شده که شرکتها با استفاده از ابزار تکنولوژی در صدد افزایش بهره وری و کارایی خود بر آیند . در این راستا شناسایی و انتخاب تامین کنندگان مواد اولیه و کالاهای مصرفی و سرمایه ای در فرآیند های تولیدی و خدماتی هر شرکت گامی بلند در راه نیل به هدف بقا و تعالی سازمان میباشد ، مدیریت زنجیره تامین به سازمانها به صورت شبکه ای از شرکتهای مختلف نگریسته می نگرد که با همکاری هم سعی می کنند ارزش افزوده بیشتری برای مشتری نهایی یا مصرف کننده ایجاد کنند. تامین کنندگان می توانند تاثیر بسیار زیادی بر روی عملکرد شرکت ها در مقوله های قیمت ، کیفیت ، تکنولوژی و تحویل داشته باشند . در شرایط جدید انتخاب تامین کنندگان ، افزایش روابط با تامین کنندگان و توسعه روابط مشارکتی و پایدار با آنها برای کاهش هزینه ها و افزایش انعطاف پذیری در برابر تغییرات بازار ضروری است. از این رو کسب رضایت مشتری و کاهش هزینه ها مستلزم انتخاب بموقع و مناسب تامین کنندگان است. در این پژوهش معیارهای موثر بر انتخاب تامین کنندگان کالاهای مورد نیاز در شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی، از طریق مشاهده ، مطالعه ، مصاحبه با کارشناسان و تهیه پرسشنامه شناسایی شده اند ، سپس به روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) اولویت بندی می شوند . با توجه به محدودیت های آرمانی برای تخصیص مقدار سفارش بهینه به هر یک از تامین کنندگان از تلفیق مدل برنامه ریزی آرمانی (GP) با فرآیند تحلیل سلسله مراتبی  استفاده می شود .

چکیده

هدف تحقیق حاضر شناسایی و بررسی عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات بر تمکین مالیاتی در مؤدیان حقوقی شهر مشهد با رویکرد AHP  و تحلیل محتوا است. روش تحقیق توصیفی- پیمایشی و از مصادیق تحقیق های کاربـردی می باشد. جامعه آماری پژوهش مدیران میانی و  ارشد و مؤدیان سازمان دارایی و امور مالیاتی و محتوای تبلیغات این سازمان ظرف بازه زمانی 1392 تا 1393  می‌باشند. حجم نمونه 373 نفر بر اساس جدول مورگان بدست آمد در این تحقیق از روایی محتوایی استفاده شده و ضریب پایایی پرسشنامه نیز، در نتیجه محاسبه آلفای کرونباخ برابر با 87/0 محاسبه گردید. برای تجزیه‌وتحلیل داده‏های بدست آمده از نرم افزار تحلیل سلسله‌مراتبی Super Decision و  برای انجام محاسبات آمار استنباطی نیز از نرم‌افزار SPSS استفاده شده است و برای تجزیه و تحلیل فرضیه های تحقیق از تکنیک های آمار استنباطی مانند آزمون t تک نمونه ای و آزمون t مستقل و تحلیل واریانس استفاده شده است.  تحلیل داده ها نشان می دهد که فرضیه های تدوین شده مورد تأئید قرار گرفته است. 


چکیده:

با توجه به اینکه، آمارها نشان از افزایش روز افزون تعداد کاربران و افزایش تمایل به خرید و فروش و انجام امور خود از طریق اینترنت دارد، اهمیت پذیرش برند آنلاین را نمی توان نادیده گرفت. لذا، در این تحقیق سعی شده است تا، تاثیر عوامل موثر بر متغیر وفاداری که، بر پذیرش برند آنلاین در بانکداری اینترنتی تاثیرگذارند، مورد بررسی قرار گیرد. منظور از برند آنلاین، نمادی از نام شرکت است که صداقت، تعهد، کیفیت، درستی و استحکام محصول را در محیط اینترنتی القا نموده و شرکت را از رقبایش در این محیط متمایز می ­سازد. از طرفی، متغیر های موثر بر وفاداری الکترونیکی که در این تحقیق مد نظر قرار گرفته اند، عبارتند از: عوامل تکنولوژیکی، اعتماد و امنیت، خدمات ارائه شده. روش این پژوهش از نوع هدف، کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی- پیمایشی و از شاخه میدانی می­باشد.

چکیده

هدف اصلی تحقیق حاضر، مقایسه کیفیت خدمات الکترونیک در صنعت بانکداری کشور، تبیین برخی از عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیک و رتبه بندی آن ها از دیدگاه مشتریان با استفاده از مدل اصلاحی سروکوال در سیستم بانکی خصوصی (بانک اقتصاد نوین مشهد) می باشد. برای این منظور، جامعه آماری شامل مشتریان استفاده کننده از خدمات بانک داری الکترونیک بانک اقتصاد نوین در شهر مشهد انتخاب گردیده است. روش نمونه گیری از روش نمونه گیری تصادفی ساده بوده و اطلاعات لازم بر طبق پرسشنامه استاندارد شده مدل اصلاحی مورد نظر به دست آمده است. 


چکیده:

امروزه مبارزان سیاسی همواره با مشکلات و فرصتهای بازاریابی روبرو هستند. بازاریابی سیاسی بر روند رو به رشد فعالیت‌های بازاریابی تخصصی در مبارزات سیاسی تاکید دارد. در این تحقیق تلاش شد که به بررسی تأثیر ابزارهای بازاریابی سیاسی بر رفتار رأی‌دهندگان و اولویت‌بندی آنها، در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران پرداخته شود. جامعه آماری مردم شهر مشهد و روش نمونه‌گیری خوشه‌ای تصادفی و تعداد نمونه 384 نفر بوده است.



چکیده :

یکی از با ارزشترین دارایی های هر شرکت نام و نشان تجاری آن شرکت می باشد که به دلیل مزیتهای    فوق العاده ای که ایجاد می کند نقش مهمی در موفقیت شرکتها و برقراری ارتباط موثر با مشتریان دارد. ارزش ویژه برند هر ساله توسط موسسات معتبر جهانی در مورد برندهای مختلف بین المللی اندازه گیری  می شود، اما در این میان این ارزش گذاری از دید مشتری از اهمیت بالایی برای شرکتها برخودار است، زیرا در نهایت موفقیت وماندگاری آنها در گرو مشتریان آنان است. لذا ایجاد وحفظ موفقیت مناسب آن در اذهان مشتریان جهت تاثیر در تصمیم گیری و قصد خرید آنها یکی از اهداف بزرگ بازاریابان به شمار می رود. با توجه به این امر هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر برند بانک بر قصد رفتاری مشتریان به واسطه رضایت مشتری می باشد.

چکیده

نقش الگوهای ارتباطی والدین با کودکان بر تبلیغات تلویزیونی


این بررسی چگونگی ارتباط والدین با بچه هایشان پیرامون مصرف و تبلیغات را در کشور ایران مورد مطالعه قرار می دهد. در این پژوهش 411 نفر از والدین کودکان بین سنین 6 تا 10 سال کلان شهرهای ایران در بهار 1386 تحت بررسی قرار گرفت. والدین ایرانی با استفاده از نوع شناسی مور و موسکین در الگوهای ارتباط خانوادگی به چهار دسته والدین آسانگیر، محتاط، کثرت گرا و سازگار تقسیم شده اند.

هدف این تحقیق آن است تا از طریق شناخت فرهنگ و الگوی ارتباطات خانوادگی خصوصاً "والدین و فرزندان" در جامعه ایران و تأثیر متغیرهای جمعیتی و ویژگیهای اجتماعی والدین ایرانی بر نحوه تعامل آنها با کودکان خود در زمینه استفاده از رسانه ها خصوصاً تلویزیون و در نهایت جهت گیری برای مصرف کالا و خدمات، بسترهای لازم را برای یک بازاریابی آگاهانه و روش مند، بهینه و ناظر به هدف، در سطوح سیاست های خرد و کلان جامعه ایرانی، منطبق بر ویژگیهای خاص این جامعه فراهم کند.

چکیده:

علی رغم گسترش روز افزون به کارگیری اینترنت در ایران، تجارت الکترونیک و خرید و فروش الکترونیکی کمتر در کشور رواج داشته‌است. در ایران، استقبال چندانی از سوی کاربران و مشتریان جهت خرید محصولات و خدمات الکترونیکی از موسسات و سازمانهایی که این امکانات و تسهیلات را فراهم نموده‌اند، صورت نگرفته است. از آن جایی که یکی از دلایل پایین بودن سطح تجارت الکترونیکی، ناکارآمدی وب‌سایتها در برقراری ارتباط اثربخش، موثر و آسان با کاربران است و کیفیت خدمات الکترونیکی و کیفیت خدمات آن در برقراری ارتباط با کاربران موثر است لذا در این تحقیق بدنبال این هستیم که رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیکی کیفیت کلی خدمات و رضایت مشتری بر فرایند تصمیم‌گیری خرید مصرف  کنندگان در خریدهای آنلاین را مورد بررسی قرار دهد. در این تحقیق از طریق طراحی پرسشنامه و توزیع آن از طریق دفاتر فروش بلیط هواپیما بین 370 نفرکسانیکه حداقل یکبار خرید اینترنتی بلیط هواپیما را انجام داده‌اند، صورت گرفت. از طریق محاسبه ضریب همبستگی پیرسون در نرم افزار اس .پی.اس .اس به دنبال بررسی رابطه بین کیفیت کلی خدمات،رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی و کیفیت کلی خدمات بر قصد خرید آنلاین (فرایند تصمیم گیری خرید مشتریان) بودیم.


چکیده

هدف پژوهش حاضر  بررسی رابطه هوش هیجانی کارکنان و مدیریت ارتباط با مشتری در شعب منتخب بانک ملت استان مشهد و ارائه مدل مناسب است. روش پژوهش توصیفی-پیمایشی و قلمرو زمانی سال 1392 است. جامعه آماری کلیه کارکنان و مدیران بانک ملت شهر مشهد می باشد. شهر مشهد دارای 84 شعبه بانک ملت می باشد. روش نمونه برداری دو مرحله ای در نظرگرفته شده است. طبق تحقیق به عمل آمده از کارشناسان سرپرستی شعب بانک ملت مشهد تعداد کارکنان این بانک در مشهد 1020 نفر است. با توجه به حجم جامعه در دسترس و فرمول نمونه‌گیری کوکران حداقل حجم نمونه انتخابی تعداد 211 نفر شد. جهت افزایش اعتبار تحقیق تعداد 236 پرسشنامه توزیع شد که از این میان تعداد پرسشنامه دریافت شده و قابل تجزیه و تحلیل 204 پرسشنامه گردید. 

این پژوهش جهت بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رضایت مشتریان با اقتباس از مدل په الیانگ شکل گرفته است.

بدون شک آگاهی از تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رضایت مشتریان می تواند نقش با اهمیتی در طراحی مناسب و دقیق استراتژی های لازم برای جذب مشتریان و در نتیجه تاثیر و بازدهی بالاتر استراتژی های به کار رفته داشته باشد.

این فایل را میتوانید با فرمت پی دی اف هم اینک دانلود نمایید.


چکیده

این پژوهش جهت بررسی تاثیر  دانش متمم بر بهبود عملکرد سازمانی با توجه به اثر واسط اثربخشی دانش متمم سازمانی  با بهره گیری از مدل مفهومی یائو و همکاران(2013)، شکل گرفته است. بدون شک، آگاهی از تاثیر نقش دانش متمم بر بهبود عملکرد سازمانی در سرمایه گذاری های مشترک می­تواند نقش با اهمیتی در طراحی مناسب و تدوین دقیق استراتژی های سازمان در جهت بهره گیری از دانش جدید و دانش و تجربیات موجود در سازمان و در نتیجه نوآوری و بازدهی بالاتر در محصولات تولیدی داشته باشد. برای دستیابی به این هدف، در فصل دوم، مروری بر تحقیقات انجام گرفته در طول سال های 1996 تا 2013 در قالب ادبیات موضوع ارائه گردیده است. 



چکیده:

زمینه: در دنیای رقابتی امروز شرکتها برای کسب مزیت رقابتی باید توجه بالایی به مشتریان و رفع نیازهای آنها (بهتر از رقبا) داشته باشند.

هدف: اهداف کلی این پژوهش به صورت ذیل مطرح می گردد:

1. رتبه بندی سبکهای تصمیم گیری مشتریان

2.تعیین رابطۀ بین سبکهای تصمیم گیری مشتریان با شخصیت برند

3. تأثیر صمیمیت، هیجان، شایستگی، دل فریبی و خشونت و زمختی در شخصیت برند