فروشگاه جامع دانلود پایان نامه های دانشگاهی >

فروشگاه جامع دانلود پایان نامه های دانشگاهی

دانلود پایان نامه های دانشگاهی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری

فروشگاه جامع دانلود پایان نامه های دانشگاهی

دانلود پایان نامه های دانشگاهی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری

جامعه پژوهش حاضر، مشتریان شعب بانک کشاورزی در شهر مشهد می­باشد و از روش نمونه­ گیری تصادفی ساده، برای گرفتن نمونه استفاده شده است. بدین ترتیب،  حجم نمونه 384 نفر گردید. همچنین، در این تحقیق از پرسشنامه برای ابزار جمع­آوری داده­ها، استفاده شده است و پایایی آن، با استفاده از آزمون کرونباخ محاسبه گردید. برای آزمون فرضیات نیز، از روش تی استیودنت استفاده شده است. نتایج حاصل از تحلیل فرضیه ­ها حاکی از آن است که، هر سه عوامل تکنولوژیکی، اعتماد و امنیت، خدمات ارائه شده، بر پذیرش برند آنلاین تاثیر می گذارند و از نظر اهمیت نیز با استفاده از آزمون فریدمن، خدمات ارائه شده بیشترین تاثیر و اهمیت را بر پذیرش برند آنلاین از دید پاسخ دهندگان دارا بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.