فروشگاه جامع دانلود پایان نامه های دانشگاهی >

فروشگاه جامع دانلود پایان نامه های دانشگاهی

دانلود پایان نامه های دانشگاهی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری

فروشگاه جامع دانلود پایان نامه های دانشگاهی

دانلود پایان نامه های دانشگاهی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری

نتایج حاصله حاکی از این امر هستند که والدین ایرانی از حیث ارتباطات مفهومی و اجتماعی بالا و عمدتاً از نوع سازگار هستند. الگوهای ارتباط خانوادگی در بین والدین گروه های جمعیتی مختلف و همچنین از لحاظ روابط دو نفره مختلف متفاوت هستند. والدین کثرت گرا و سازگار نسبت به والدین آسانگیر و محتاط بیشتر با کودکانشان تلویزیون تماشا می کنند. والدین کثرت گرا و سازگار نسبت به والدین آسانگیر و محتاط در مورد تبلیغات تلویزیونی خیلی بیشتر بحث می کنند .

با توجه به نتایج بدست آمده، بازاریابانی که بچه ها را هدف قرار داده اند می بایست پیام خود را با در نظر گرفتن محدودیتها و مقرراتهای حاکم و متناسب با فرهنگ غالب بر جامعه و اصول اخلاقی مبنی بر بی ضرر بودن کالای مورد تبلیغ و شرایط سنی کودکان مستقیماً برای آنها ارائه دهند.

+ پرسشنامه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.