فروشگاه جامع دانلود پایان نامه های دانشگاهی >

فروشگاه جامع دانلود پایان نامه های دانشگاهی

دانلود پایان نامه های دانشگاهی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری

فروشگاه جامع دانلود پایان نامه های دانشگاهی

دانلود پایان نامه های دانشگاهی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری

جهت آزمون فرضیه های تحقیق از مقدار احتمال (T-value) حاصل از برازش مدل در حالت معناداری پارامترها استفاده گردید. مناسبت (برازندگی) مدل پیشنهادی با تبیین فرضیه هایی در حالت تخمین استاندارد و معناداری پارامترها از طریق مدلسازی ساختاری با استفاده از نرم افزار Smart PLS بررسی گردید. در تحلیل آماری به کمک آزمون تحلیل مسیر روابط بین مولفه های مدل مورد تایید قرار گرفت و نتایج نشان داد خوش بینی با ضریب مسیری به میزان (367/0) بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری تاثیر مثبت و معناداری دارد. ارزیابی با عواطف ضریب مسیری به میزان (352/0) بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری ارتباط تاثیر مثبت و معناداری دارد. درک عواطف با ضریب مسیری به میزان (249/0)  بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری تاثیر مثبت و معناداری دارد. مهارت های اجتماعی با ضریب مسیری به میزان (202/0) بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری تاثیر مثبت و معناداری دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.