فروشگاه جامع دانلود پایان نامه های دانشگاهی >

فروشگاه جامع دانلود پایان نامه های دانشگاهی

دانلود پایان نامه های دانشگاهی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری

فروشگاه جامع دانلود پایان نامه های دانشگاهی

دانلود پایان نامه های دانشگاهی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری

بدین منظور از بین دانشگاه­های علمی-کاربردی، آزاد و فردوسی مشهد، دانشگاه فردوسی مشهد بطور خوشه­ای انتخاب شده و سپس در این دانشگاه نمونه­گیری تصادفی ساده انجام شده است که بدین ترتیب،  حجم نمونه 380 نفر گردید. همچنین، در این تحقیق از پرسشنامه برای ابزار جمع­آوری داده­ها، استفاده شده است و پایایی آن، با استفاده از آزمون کرونباخ محاسبه گردید. برای آزمون فرضیات نیز، از آزمون تی- استیودنت و جهت رتبه­بندی متغیرها، آزمون فریدمن استفاده شده است. نتایج حاصل از تحلیل فرضیه­ها حاکی از آن است که، هر شش عامل تعیین شده در آمیخته بازاریابی الکترونیکی، که شامل ارتباطات، گردآوری اطلاعات، محصول، توزیع، قیمت و نام تجاری می­باشند، بر تمایل مشتریان به خرید اینترنتی موثر­اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.