فروشگاه جامع دانلود پایان نامه های دانشگاهی >

فروشگاه جامع دانلود پایان نامه های دانشگاهی

دانلود پایان نامه های دانشگاهی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری

فروشگاه جامع دانلود پایان نامه های دانشگاهی

دانلود پایان نامه های دانشگاهی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری

 

نتایج بدست آمده حاکی از تاثیرگذاری برخی از ابزارهای سیاسی بر رفتار رأی‌دهندگان است که اولویت‌بندی آنها عبارت است از: استفاده از تبلیغات تلویزیونی، استفاده از تبلیغات شبکه‌ای، استفاده از مچ‌گیری، استفاده ازپیام‌های خودکار، استفاده از تبلیغات پیش‌انتخاباتی، استفاده از چهره‌های مشهور، استفاده از تبلیغات مقایسه‌ای. و استفاده از نظرسنجی‌های ساختگی و طرح‌های تبلیغاتی تخریبی و تصویر سازی ویدئویی بر رفتار رأی‌دهندگان بی‌اثر می‌باشند. نتایج این تحقیق می‌تواند کارگشای تصمیم‌گیری نامزدهای انتخابات، گروه‌های سیاسی، مشاوران تبلیغات و مشخصاً کارشناسان بازاریابی و علوم سیاسی درگیر در فرآیند انتخابات باشد.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.