فروشگاه جامع دانلود پایان نامه های دانشگاهی >

فروشگاه جامع دانلود پایان نامه های دانشگاهی

دانلود پایان نامه های دانشگاهی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری

فروشگاه جامع دانلود پایان نامه های دانشگاهی

دانلود پایان نامه های دانشگاهی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری

نتایج حاصل از این تحقیق دال بر این موضوع بود که کیفیت کلی خدماتی که شرکتهای هواپیمایی ایرانی ارایه می‌دهند برفرآیند تصمیم گیری مشتریان ایرانی در خرید از وب سایت شرکتهای هواپیمایی آنها تاثیری ندارد هم چنین رضایت مشتریان ایرانی از خدمات الکترونیکی که شرکتهای هواپیمایی در وب سایت خود به مشتریان آنلاین خود ارایه می‌دهند تاثیری بر فرآیند تصمیم گیری مشتریان ندارد و هم چنین کیفیت خدمات الکترونیکی که شرکتهای هواپیمایی به مشریان خود ارایه می‌دهند بر فرآیند تصمیم‌گیری مشتریان تاثیر چندانی ندارد. با استفاده از مدل رگرسیون به نتیجه رسیدیم که مدل ارایه شده در این تحقیق از کفایت لازم برخودار نمی‌باشد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.